Az Alibaba Cloud, mely a cég technológiai és hírszerzési ága összefogott az Unileverrel egy stratégiai kezdeményezésben, amely állítólag lehetővé teszi az Unilever számára a következő generációs digitális marketing kampányok kivitelezését.

A partnerség részeként az Unilever az Alibaba Cloud mesterséges és felhőalapú technológiáit használja fel minden online és offline keresletgenerálási tevékenységének fejlesztésére. Fang Jun, a cég kínai üzletágának vezetője szerint a fogyasztók vásárlási szokása folyamatosan változik, főként most, a pandémia alatt. A vállalat ezért MI rendszerek segítségével fogja nyomon követni a piac- és a vásárlók szokásainak változását.

A vállalat részvényei ezen a héten 1,1%-ot korrigáltak. Az Unilever vállalat 25 új termékkel kezdi meg a 2021-es évet. Az Unilever elkötelezte magát amellett, hogy közvetlen globális tevékenysége során felére csökkenti az élelmiszer-pazarlást 2025-ig a gyáraktól a polcig és 2025-re megduplázza a pozitív táplálékot biztosító termékek számát globálisan.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá