A cég rekord digitális értékesítésről számolt be 2020-ban, összesen 17 milliárd dollár értékben, ami 45%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

Úgy tűnik, hogy a digitális értékesítési csatornák felé fordulás máris megtérül. Az online értékesítés várhatóan tovább folytatódhat a világjárvány után is, ami folyamatos bevételnövekedéshez vezethet a Tacco Bell, Pizza Hut és KFC-t birtokló vállalatnak, a Yum!Brands-nek. A vállalat csoport jelenleg több, mint 50.000 étteremmel rendelkezik, több mint 150 országban. Az is elmondható, hogy a vállalat, számos feltörekvő piac számára kínál lehetőséget az ottani befektetők számára. A Yum!Brands részvénye jelenleg 1,84%-os osztalékhozamot is nyújt befektetőinek és 3 éves osztaléknövekedési üteme meghaladja a 14%-ot, ami kiváló lehetőséget kínál azoknak a befektetőknek, akik extra jövedelmet keresnek.

A Yum!Brands részvényárfolyama ezen a héten 3,01%-ot emelkedett. A Yum!Brands bejelentette, hogy megvásárolta a Kvantum céget, amely mesterséges intelligenciát használ a fogyasztói szokások megtekintéséhez és adatok feldolgozásához és a marketingteljesítmény elemzéséhez. A Taco Bell tulajdonosa az akvizíció felhasználásával tervezi optimalizálni marketingköltéseit, megelőzve ezzel a gyorsétterem riválisait.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá