A Tencent digitális marketingre összpontosít

A kínai fogyasztók átlagos mobilinternet-használata 2022-ben napi hat óra volt, ami körülbelül 30 százalékkal haladja meg a globális átlagot, és ez a szám folyamatosan növekszik. Éves összehasonlításban a kínai fogyasztói kiadások az ágazatban 2023-ban 15-20 százalékkal, 77 milliárd USD-re fognak nőni. A Tencent Weixin platformja, továbbra is az egyik legkeresettebb közösségi felület Kínában, mivel a cég itt kombinálja a hirdetési és értékesítési szolgáltatásokat kínáló webhelyeket. A Tencent jelentős erőfeszítéseket tett, hogy a közösségi médiába is integrálni tudja a rendszert, mely már 1,6 milliárd követővel rendelkezik. 

A Tencent Holdings részvényárfolyama ezen a héten 0,88%-ot emelkedett. A Tencent növekedése 2022-ben lelassult. Mindhárom fő üzletágának kemény makro-, verseny- és szabályozási kihívásokkal kellett szembenéznie. A részvényei ésszerűen vannak értékelve, de valószínűleg nem fog több bikapiaci elemzőt és befektetőt vonzani, amíg ezek az ellenszelek teljesen el nem oszlanak.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá