A Shell arról nyilatkozott, hogy saját kávémárkát fog kidobni töltőállomásain, mivel a kereslet hihetetlenül magas a termékre azok körében, akik megállnak az állomásokon.
A Shell széles körű kutatást végzett, melynek keretében öt európai országban több, mint 10.000 ügyfelet kérdezett meg. A felmérés szerint a kávé az egyik fő indok, amiért az emberek megállnak a töltőállomásokon. Az új Shell Café koncepció üzletei Magyarországon már 129 Shell töltőállomáson érhetők el.
A vállalat részvényárfolyama ezen a héten 4,21%-ot emelkedett. A Deutsche Bank elemzői kiemelték, hogy a cég nem csak a kávék minőségére figyel, hanem azok környezeti hatásaira is. A cég közleménye szerint a fenntartható fejlődés alapelveit figyelembe véve alkotják és árusítják a termékeket.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →