Skip to main content
A világ egyik legnagyobb online CRM rendszerét fejlesztő vállalat, a Salesforce elindította legújabb Media Cloud reklámértékesítés-menedzsmentjét, egy ágazatspecifikus alkalmazást a platformok közötti hirdetések kezelésére.

Az Advertising Sales Management lehetővé teszi a kiadók számára, hogy egyetlen alkalmazásban különböző formátumokban és platformokon tervezzenek és kövessenek kampányokat anélkül, hogy más rendszerek között kellene váltaniuk.

A vállalat részvényárfolyama 2,71%-ot emelkedett. A Wall Street a következő eredményjelentési időponthoz közeledve a Salesforce CRM-től pozitívumokat vár. Ebben a jelentésben az elemzők arra számítanak, hogy a Salesforce 0,91 dolláros részvényenkénti eredményt fog elérni.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Leave a Reply

Close Menu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.