A világ egyik legnagyobb online CRM rendszerét fejlesztő vállalat, a Salesforce elindította legújabb Media Cloud reklámértékesítés-menedzsmentjét, egy ágazatspecifikus alkalmazást a platformok közötti hirdetések kezelésére.

Az Advertising Sales Management lehetővé teszi a kiadók számára, hogy egyetlen alkalmazásban különböző formátumokban és platformokon tervezzenek és kövessenek kampányokat anélkül, hogy más rendszerek között kellene váltaniuk.

A vállalat részvényárfolyama 2,71%-ot emelkedett. A Wall Street a következő eredményjelentési időponthoz közeledve a Salesforce CRM-től pozitívumokat vár. Ebben a jelentésben az elemzők arra számítanak, hogy a Salesforce 0,91 dolláros részvényenkénti eredményt fog elérni.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá