Skip to main content

A Nike digitalizációra törekszik

A Nike globális sportruházati óriás több felsővezetői kinevezést is bejelentett, hogy segítse a „Consumer Direct Acceleration” projektjét, egy teljesen új digitális rendszert, amely a hosszú távú növekedést fog biztosítani a cég számára. 

A Nike „B” részvényárfolyama ezen a héten 2,85%-ot korrigált. A Nike közvetlen fogyasztói üzletága tovább szeretne bővülni és növelni a bruttó árrését. A Nike továbbra is a világ egyik legnagyobb ruházati eladója, és képes volt 46,7 milliárd dollár bevétel elérésére 2022-ben, és a divatipar egyik legértékesebb márkájával és vállalatával rendelkezik. A cég 1 millió munkavállalót foglalkoztat, és a digitális fejlődés ellenére sem tervez még mérvadó létszámleépítést.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Leave a Reply

Close Menu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.