Tizenegy évvel az első kínai McCafé megnyitása után a McDonald’s gyorsétterem-lánc azt tervezi, hogy 2023 végéig 4000 üzletben bővíti a kávézók számát az országban.
A vállalat a héten jelentette be, hogy 2,5 milliárd jüant (381 millió dollárt) fektet be a következő három évben azzal a céllal, hogy kialakítson egy hatalmas McCafé infrastruktúrát Kína területén, főként a bevásárlóközpontokban. A kínai McDonald’s 3600 éttermének csak körülbelül egyharmada ad otthont McCafének.
A vállalat részvényei ezen a héten 0,38%-ot, míg ebben az évben 8,34%-ot erősödtek. A McDonald’s volt az egyik olyan nagyvállalat, amely a koronavírus időszakában gyorsan tért át a házhozszállításra és az online rendelésre. A McDonald’s vállalat nemrégiben felvette újra a versenyt a mexikói Chipotle Mexican Grill vállalattal, ahol elmondhatjuk azt, hogy ezen a héten a Chipotle lényegesen jobban teljesített. Viszont mindkét vállalat a legjobban használta ki az online rendeléseket és az éttermek bezárása miatt keletkezett űrt a házhoz szállítás gyorsaságában, minőségében és étapjuk változtatásában. A McDonald’s minőségi mutatója, azaz a P/E aránya jelenleg 33,96, így részvény vásárlása továbbra is jó vételi lehetőség.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →