A McCormick vállalat két vendéglátóipari terméket dobott piacra, a Frank’s RedHot márkanév alatt. A Frank’s Mild Wings termékeket úgy tervezték, hogy csökkentsék a fűszerességet, és ne kelljen csípősebb szószokat hígítani az enyhe ízek eléréséhez. A fűszereket kancsókba csomagolják, és számos menüopcióhoz lesznek alkalmasak, beleértve a reggeli ételeket, előételeket, salátákat és természetesen a főételeket. Az új termékek a vállalat stratégiájának legújabb lépése, melyben egy új fogyasztói közösséget céloznak meg.
A McCormick vállalat részvényárfolyama ezen a héten 0,94%-ot korrigált, miután 18,36%-ot emelkedett az elmúlt hónapban. A McCormick az erős negyedév után megerősítette 2023-as előrejelzését. A fogyasztói és kereskedelmi ügyfeleket kiegyensúlyozó üzleti modell segítette a vállalatot. A McCormick fogyasztói üzletága az elmúlt években profitált a világjárvány által felgyorsított otthoni főzési trendből. Sikeresen navigál a pandémia utáni környezetben az aromamegoldások szegmensének egyensúlyával, mivel az éttermek és más kereskedelmi élelmiszeripari vállalkozások üzletága élénkül. A kereskedelmi szegmens forgalma 10%-kal nőtt az előző negyedévhez képest, míg a fogyasztói szegmens bevételei 2%-kal csökkentek. Ez az egyensúly arra késztette a befektetőket, hogy a McCormick részvényeit magasra értékeljék a versenytársakhoz, köztük a JM Smuckerhez és a Kraft-Heinzhez képest.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →