A McCormick 40 év után először újít termékén 

A McCormick, napjaink legsikeresebb fűszergyártója, közel 40 év után először alakítja át ikonikus piros kupakú üvegét. A vásárlók hamarosan új tervezésű palackokat láthatnak a polcokon, amelyeken frissített címkézés és új „pattintható” kupak található, amely a cég szerint frissebben tartja a fűszereket a korábbi dizájnhoz képest. A McCormick új, karcsúbb palackjai, amelyek már megkezdték a megjelenést az Egyesült Államokban, először a legnépszerűbb termékeknél fognak megjelenni, köztük a fahéjnál, a fokhagymapornál és a pirospaprikánál.

A McCormick részvényárfolyama ezen a héten 0,43%-ot emelkedett. A McCormick hosszú ideje szilárd fogyasztói alapanyag-részvény. A vállalat domináns piaci pozíciója olyan rugalmasságot biztosít, amellyel riválisai nem rendelkeznek, ahogyan a változatosabb portfólió is, amely mind a fogyasztókat, mind az étteremláncokat kiszolgálja élelmiszertermékeivel. Ezen versenyelőnyök eredményeként a McCormick-részvények a következő években valószínűleg pozitívan hatnak a befektető portfóliójára. Ez még akkor is igaz, ha 2022-ben a legtöbb részvény gyengébb eredményeket mutatott az értékesítés és a nyereség alakulása tekintetében.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá