A Mastercard felmérése szerint az észak-amerikai kisvállalkozások 76%-a azt javasolja, hogy tegyék üzleti tevékenységüket digitálisabbá, 64% azonban azt állítja, hogy kihívást jelent a digitális átalakítás.

Annak érdekében, hogy a kisvállalkozások maximalizálhassák digitális jelenlétüket, a Mastercard bejelentette, hogy új ajánlatokat készít a Microsoft-tal, a QuickBooks-szal és a Zoho-val az amerikai cégek előnyei érdekében.

A vállalat részvényárfolyama ezen a héten 4,62%-ot menetelt. A Mastercard egyik közvéleménykutatójának jelentése szerint az egész világon a fogyasztók 900 milliárd dollárral többet költöttek 2020-ban az online kereskedelemre az előző kétéves trendhez képest. A Mastercard a növekvő online kereskedelem növekedést szeretné úgy kihasználni, hogy különböző kedvezményeket vezetne be.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá