A L’Oréal felfüggesztette a hirdetési kiadásokat a Twitter-en, mivel a vezető márkák és marketingcsoportok egyre bizonytalanabbak, hogy nem megfelelő tartalom fog elterjedni a platformon Elon Musk tulajdonában. Musk azt mondta a márkáknak, hogy különböző szintű tartalommoderálást tervez, hasonlóan a filmbesorolási rendszerhez. Megnyugtatta a résztvevőket, hogy nem tervezi a tartalommoderálási szerepkörök megszüntetését a cégnél, viszont a L’Oréal és sok hasonló cég eddig elővigyázatos az új CEO miatt a közösségi média felületén. 

A L’oreal részvényárfolyama ezen a héten 1,15%-ot emelkedett. A L’Oréal továbbra is kétszámjegyű értékesítési növekedést produkál.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá