Az Apple közelgő operációs rendszere, az iOS 14 nagy hatással lehet a Facebook hirdetési hálózatára.
A társaság tegnap közzétett néhány blogbejegyzést, amelyben felvázolja az Apple által bejelentett jelentős adatvédelmi változások lehetséges hatásait. Az Apple megkérdezi a felhasználókat, hogy szeretnének-e hirdetéseket kapni, ezzel a korlátozással jelentősen lecsökkenhet a Facebook online marketing szektorának bevétele, mivel a hirdetések a vállalat profitjának jelentős részét teszik ki.
A Facebook vállalat részvényei ezen a héten 9,98%-ot emelkedtek. A vállalat stratégiája az, hogy folyamatosan fejleszti közösségi oldalát és az ahhoz tartozó marketingoldalakat és társadalmi szerepvállalása is megnőtt az utóbbi egy-két évben. A vállalat aktív felhasználójának száma évről évre dinamikusan nő, illetve emellett folyamatosan növeli a cég a reklámhelyek biztosításával a bevételét.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →