A Colgate-Palmolive bejelentette családja legújabb tagját, a Colgate hum gyerekek című szolgáltatását, amely segít a gyerekeknek megtanulni a megfelelő szájápolási szokásokat.
A hum kids fogkefék környezetkímélő anyagokból készülnek, és elősegítik, hogy a gyerekek megtanulják a jó fogmosási szokásokat. A Colgate szerint az alapvető higiénia igényeket kielégítő termékekre jelentősen megnőtt a kereslet a koronavírus járvány alatt.
A vállalat részvényárfolyama 1,89%-ot korrigált ezen a héten. A cég részvényeket január 28-án egy indiai tőkebefektető, Motilal Oswal felminősítette és a cég részvényárfolyamát 85 dollár felé állapította meg, a mostani 78,43 dollárról. Elemzése alapján a vállalat részvények aluértékeltek és közép, illetve hosszútávon érdemes vásárolni.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →