A Coca-Cola új ízzel támad

A Coca-Cola erős második negyedévi eredményről számolt be, melyhez jelentősen hozzájárult a pandémiás korlátozások enyhülése keleten. A cég eközben bemutatta új termékét, a Coca-Cola Zero Sugar with Coffee-t, ezzel bővítve kínálatát a növekvő kávépiacon. Az új termék gyártásánál kiemelten fontossá vált a cég számára a környezettudatosság, hogy 2040-re elérjék a zéró üvegházhatású gázkibocsátást. A cég emellett jelentősen megnövelte újra hasznosítással kapcsolatos tevékenységeit.

A Coca-Cola részvényárfolyama ezen a héten 0,76%-ot korrigált. A palackozó Coca-Cola HBC AG megemelte 2023-as profitvárakozásait, amit az első félévben tapasztalt erőteljes eladások és áremelkedések segítettek. A vállalat közölte, hogy mostantól 9-12%-os szerves működési nyereségnövekedést vár a december végéig tartó évre, szemben a korábbi, -3-3% és +3% közötti sáv felső végére vonatkozó előrejelzéssel.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá