A globális italóriás, a Coca-Cola az újonnan piacra dobta a Topo Chico Hard Seltzer-t, hogy tovább erősítse jelenlétét Kínában, az alkoholtartalmú italok szegmensében.

A cég közölte, hogy a gluténmentes Topo Chico 4,7 százaléka alkoholt, cukrot, nulla zsírt és természetes gyümölcsös ízeket tartalmaz. A Cola szerint a termékek diverzifikációja mérvdó szerepet játszik a kínai piacon.

A Coca-Cola részvényárfolyama ezen a héten 1,72%-ot emelkedett. A Gurufocus elemzői szerint a Coca-Cola vállalat részvényei a következő három-öt évben évente 3,75%-kal fog növekedni. A Coca-Cola az Ocean Cleanup céggel szeretne együttműködni, így közösen azt vállalták, hogy 2022 végéig tizenöt folyón telepítenek hulladékgyűjtő rendszereket és azon fognak dolgozni, hogy világszerte felszámolják a hulladékszennyezést.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá