A Church&Dwight második negyedéves nettó árbevétele 10,6%-kal nőtt, 1.194,3 millió dollárra. A társaság továbbra is jelentős mértékben növekedett, mivel jelentősen megnőtt termékeinek fogyasztói igénye, elsősorban a COVID-19 világjárvány következményeként. Az organikus értékesítés 8,4%-kal nőtt, amelyet 4,9%-os volumennövekedés, valamint a pozitív termékkínálat és az ár képzés 3,5%-os növekedése okozott. Az organikus értékesítés növekedését a magasabb fogyasztás és a kiskereskedői készletek újra termelődése idézte elő. Matthew Farrell vezérigazgató elmondta, hogy a második negyedév rendkívül erős negyedév volt a Church&Dwight számára.
A Church&Dwight részvényeinek árfolyama 2,12%-ot emelkedett. A Church&Dwight részvénye azért is jó befektetés, mert a koronavírus időszaka alatt is mind a háztartási, mind a személyes ápolási vállalkozása nagyobb növekedést mutatott. A pandémia több hazai kategóriában növelte a kétszámjegyű fogyasztási növekedést, különös tekintettel a vitaminokra, szőrtelenítőszerekre, tisztítószerekre, szódabikarbónára.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →