A Beiersdorf az első félévben visszatért a pandémia előtti értékesítési szintre.

A Nivea, La Prairie és Eucerin termékek német gyártójának üzleti tevékenységét a fogyasztói szegmens hajtotta az időszakban. A Beiersdorf AG. 2021-es első félévi forgalma felülmúlta a pénzügyi elemzők várakozásait. A Beiersdorf eladásai visszatértek a pandémia előtti szintre, miután a koronavírus okozta zárlatok megviselték bőrápolási üzletágát. Az első félévben az e-kereskedelem növekedése a Beiersdorf tömegüzletágának növekedésének negyedét tette ki, a bőrápolásban pedig még nagyobb volt az arány. Jelenleg az online értékesítés körülbelül kilenc százalékot tesz ki.

A Beiersdorf részvényárfolyama 0,68%-ot korrigált. A Beiersdorf óvatos az év második felében az árrésekkel kapcsolatban, kommentálta a Jefferies elemzője, Martin Deboo. Ugyanakkor optimista volt a második negyedévben elért fejlődésükkel kapcsolatban, ez az első lépés volt a korábbi 15 százalék körüli árrés felé vezető úton. Az elemző becslése szerint a LaPrairie luxusmárka valószínűleg az üzlet húzóereje lehet.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá