A McDonald’s most egy nagy lépést tett a helyes irányba, a saját bevallásuk szerint

A negyedik negyedéves eredményjelentésében a gyorséttermi lánc úgy nyilatkozott, hogy nem tudta visszaszerezni az ügyfelek bizalmát a forgalmának növekedéséhez az USA központi piacán. Ez a kritikus tendencia azonban évről évre javul és a beszámoló alapján pár év múlva ismét a kimagasló hozamot fognak hozni a vállalat éttermei. A Wall Street elemzőivel folytatott konferenciabeszélgetésben Chris Kempczinski vezérigazgató és csapata megvitatta ezt a „sikertelen korszakot” és elmagyarázta, hogy a vállalat új célja, hogy 2020-ban és azt követően kitűnjön a zsúfolt étteremiparban.

A McDonald’s 6%-os növekedéssel zárta a legutóbbi üzleti negyedévet. Érdekesség, hogy az eladások nagy része a 10 éves korosztályból származik a statisztikák szerint, mely lehet, hogy egy teljesen új irányba fogja terelni a McDonald’s jövőbeli stratégiáit. A vezetők megjegyezték, hogy az ügyfélforgalom egy második évig negatív maradt a hazai piacon, a visszaesés mértéke azonban csökkent.

A McDonald’s részvényei ezen a héten 0,26%-ot emelkedtek, így hétvégére 193,6 eurón zártak.

Küldjön üzenetet!