Rendhagyó interjú sorozat készül a Partner Bank ügyfeleivel, amelyben szeretnénk megmutatni, hogy látnak bennünket azok, akik már bizalmat szavaztak a Partner Banknak. Pénzügyi tanácsadóinknak és a bank egyedülálló előtakarékossági szolgáltatásainak köszönhetően megtakarításuk biztonságban van és folyamatosan gyarapodik. Sorozatunk következő részében Négyesi Szilvia tanácsadónk ügyfelét kérdeztük.

Hol hallott először a Partner Bankról?

A befektetési tanácsadómtól.

Hogy került kapcsolatba a Partner Bankkal?

A tanácsadó felvázolta, hogy mit tud nyújtani, én meg elmondtam neki, hogy mit szeretnék, és megállapodtunk.

A magyar szolgáltatókkal szemben miért választotta éppen a Partner Bankot?

Azért mert Magyarországon kevesebben ismerik és nem mindenki számára elérhető.

Mi a Bank legszimpatikusabb szolgáltatása?

Nem vettem igénybe semmilyen extra szolgáltatást, nagy valószínűséggel nem is fogok. Nekem az a fontos, hogy itt van lekötve a pénzem, ami kamatozik. Egy bizonyos idő után már mobilizálható a pénz. Ki lehet venni a hozamot…stb. A feleségemét nemrég kötöttük, körülbelül egy éve. Ahhoz a pénzhez még nem lehet úgy hozzáférni.

Miben adott Önnek vagy az Ön cégének többet a Partner Bank, a többi bankhoz képest?

Hozamban.

Mit gondol az utógondozás hasznosságáról?

Szerintem teljesen jó. Egy nagyon bölcs kezdeményezésnek tartom. Mert itt nem csak arról van szó, hogy az ember szerződést köt egy bankkal, hanem figyelnek is a pénzre és a változásokról mindig időben tájékoztatnak.

Hogy látja a Partner Bank költségei mennyire versenyképesek a jelen piaci körülmények között?

Az igazság, hogy nem hasonlítgattam, mivel nincs máshol lekötve pénzünk. Nem is tudom igazán, hogy milyen hozamokkal rendelkezik, illetve azt sem,hogy most hogy állok. Amikor eszembe jut, akkor felhívom a tanácsadót és megkérem, hogy nézzen rá a pénzre., akkor elmondja. Ez általában évente egyszer azért megtörténik.

Mi volt az eddigi legnagyobb sikere a Partner Banknál?

Nem volt ilyen egyelőre. A Szilvia mindig tájékoztat, hogy mire lehet számítani és azt standard hozza is.

Hogy dolgozik együtt a tanácsadójával?

A rendszeres e-mail váltások mellett, 80%-ban telefonon, 20%-ban személyesen is szoktunk kommunikálni.

Mit tanácsolna azoknak akik még nem kerültek kapcsolatba a Partner Bankkal? Miért ajánlaná ismerőseinek, üzletfeleink a Partner Bankot?

Ajánlanám, a feleségemet is odavittem. Azt mondanám nekik, hogy azért mindenképpen tájékozódjanak a Partner Bank nyújtotta lehetőségekről.

Szólj hozzá

Küldjön üzenetet!