Az Unilever több márkáját is eladja

Az Unilever együttműködésbe kezdett a Morgan Stanley-vel és az Evercore-ral, hogy eladja a „nem alapvető” szépség- és testápolási márkáinak széles választékát, köztük a Q-tippet. A lépés a vállalat két éve felhagyott tervének feltámasztását jelenti, valamint az új vezérigazgató, Hein Schumacher első nagy akcióját, aki a jelentés szerint az Unilever üzletmenetét próbálja racionalizálni az inflációval szemben. A jelentés szerint az eladásra kínált márkák az Elida Beauty márka alá tartoznak, amely olyan neveket foglal magában, mint a Caress, a St. Ives, a Pond’s és a Brut. Az Elida tavaly körülbelül 760 millió dollár bevételt termelt.

Az Unilever részvényárfolyama ezen a héten 0,29%-ot korrigált. A nemrégiben végrehajtott vezérigazgató-váltás az Unilever második negyedéves eredmény beszámolóján teljes mértékben megmutatkozott.

Volt néhány pont, amin változtatni akart, de az igazi hosszú távú történet három olyan dologról szól, ami tetszett neki. Az Unilever tehát nem hirtelen végtermék. De ahhoz képest, hogy Jope honnan vette át az irányítást, úgy tűnik, hogy Schumacher idejét a vállalat élén inkább az üzleti végrehajtás, mint az üzleti átalakítás fogja vezérelni, a jó vezetés, a jó márkák és a jó piacok erős kiindulópontjaival. A nagyjából 3,5%-os osztalékhozammal az Unilever valószínűleg tisztességesen árazva van a hosszú távú jövedelemtermelő befektetők számára.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá