Skip to main content

Az Unilever 2021 közepe óta gyorsabban emelte az árakat, mint legnagyobb riválisa, a Procter&Gamble és a Nestle. Október 27-én a cég erőteljes növekedési eredményeket közölt 2022 harmadik negyedévére vonatkozóan, amely 10,6%-os értékesítési növekedést és 17,8%-os forgalomnövekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A szervezet törekszik arra, hogy egy egyszerűbb és környezettudatosabb működési modellen keresztül folytassa tevékenységeit a jövőben. 

A Procter&Gamble részvényárfolyama 1,79%-ot, míg a vizsgált Unilever 3,36%-ot emelkedett. Az Unilever képes emelni az árakat anélkül, hogy a mennyiségek jelentősen visszaesnének.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Leave a Reply

Close Menu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.