Az Unilever 2010-ben tűzte ki első fenntarthatósági célját, ami azóta radikálisan megváltoztatták a vállalat image-t.
A nemzetközi vállalat tavaly novemberben közzétette legújabb céljait, melyek között szerepel az élelmiszer-hulladék radikális csökkentése 2025-re. A célok között szerepel, hogy az elkövetkező öt-hét évben 1 milliárd euró értékben bővítik a növényi alapú értékesítéseket, csökkentve ezáltal a káros anyagok kibocsátását. Szakértők szerint az Unilever a fenntartható fejlődés mellett a vásárlók érdekeit is képes kielégíteni.
Az Unilever-nél az előrejelzések szerint az Egyesült Államok, India és Kína 2030-ra a csoport forgalmának 35%-át adja, de az Unilever továbbra is arra törekszik, hogy az amúgy is erős bázisára építsen az Egyesült Királyságban.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →