Az Unilever értékesítésének növekedése jóval meghaladta a várakozásokat a harmadik negyedévben a Lifebuoy szappan és más higiéniai termékek iránti erős kereslet miatt a koronavírus időszaka alatt.
Az értékesítés növekedése a harmadik negyedévben 4,4% -os általános forgalomnövekedésről számolt be, amely ismét meghaladta az elemzők által várt 1,3 százalékot, míg a 12,9 milliárd eurós forgalom meghaladta a 12,7 milliárd eurós várakozásokat. A higiéniai szektor olyan cégeket is fellendített, mint a Reckitt Benckiser és a Procter&Gamble, amelyek mind a héten frissítették a teljes éves profit-előrejelzéseket, miután kibővítették a termelést, hogy kielégítsék a növekvő keresletet.
A Nestlé, a világ legnagyobb élelmiszer-gyártója szintén úgy véli, hogy a Unilever által forgalmazott higiéniás termékeket kereslete még a jövő évben is jelentős lesz.
Az Unilever vállalat részvényei 2,8%-ot korrigáltak.
A higiéniai termékek és az egyszerű és gyors élelmiszerek iránti igény fokozottan segíti az Unilever fellendülését ebben a lassú növekedési évben, amit a Covid-19 okozott. Az Unilever ételeinek és üdítői eladási növekedését az éttermek bezárása visszafogta, ugyanakkor az online értékesítés előtérbe hozta a fagyasztott élelmiszerek és a házhoz rendelhető jégkrémek fogyasztását.
Az Unilever e-kereskedelmi vállalkozása 76%-kal nőtt ebben a negyedévben, a bevétel körülbelül 3,7 milliárd euró lett. Az Unilever kész mindent megtenni a környezettudatosságért és a műanyagcsomagolás mentességtől. A cég a jövőben az online értékesítési területre többet fordít és alapvető élelmiszereit és háztartási szereit szeretné bővíteni.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →