A rangos BrandZ márkaértékelési rangsort az Egyesült Királyság WPP kommunikációs szolgáltató csoport állítja össze globális adatok alapján.

A recesszió veszélye és a COVID-19 hatása mellett is a BrandZ által rangsorolt 50 német márka értéke 17.3 milliárd dollárt erősödött (2020-as adatok). Az SAP megvédte címét és 9%-os emelkedésnek köszönhetően 55.6 milliárd dolláros értékkel kiemelkedik a piacon.

A vállalat részvényárfolyama ezen a héten 0,54%-ot emelkedett. Az SAP nemrégiben 10 millió euró díjat fizetett a KPMG-nek egy sikeres pályázat és kiváló könyvvizsgálata miatt. Az SAP egyik emelkedő csoportjának felhőre való áttérése hosszú távon pozitív az SAP számára, illetve vélhetően 2021-22-ben a cég folyamatosan növelheti ügyfélkörét.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá