Az Essilor kiadott egy új eszköz kollekciót szemészeknek, hogy segítse a forgalmat a Le Mans-i 24 órás versenyverseny előtt és alatt.

A vállalat a verseny szervezőjével kötött hároméves együttműködés keretében hangsúlyozta az optimális látás fontosságát az utakon. Eszközkészlete személyre szabott bolti és online eszközöket és programokat tartalmazott, mint például weboldal szalaghirdetések, videók és ablakmegjelenítések.

Az EssilorLuxottica részvényárfolyama 1,2%-ot emelkedett. Az EssilorLuxottica a második negyedévben 1,93 eurós részvényenkénti eredményt jelentett be 8,77 milliárd eurós bevétel mellett. Az EssilorLuxottica követi a fogyasztói diszkrecionális szektor más jelentős eredményeit ebben a hónapban.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá