A Yum!Brands igazgatótanácsa 0,57 dolláros osztalékot hirdetett törzsrészvényenként. A negyedéves osztalékot 2022. szeptember 9-én osztják ki a 2022. augusztus 29-én záráskor nyilvántartott részvényesek között. A vállalat bekerült a 2021-es észak-amerikai Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe, és a Newsweek 2021-es, Amerika legfelelősségteljesebb vállalatainak listáján is szerepel. 2022-ben a Yum!Brands bekerült a 3BL Media 100 legjobb vállalati polgárának listájára.
Az Oppenheimer befektetési elemzői csökkentették 2022 harmadik negyedévére vonatkozó eredménybecslésüket a augusztus 18-án kiadott kutatási jelentésükben. Az Oppenheimer elemzője, B. Bittner most arra számít, hogy az étteremüzemeltető 1,14 dolláros részvényenkénti eredményt fog elérni a negyedévben, szemben a korábbi 1,18 dolláros becslésükkel. A KFC anyacége legutóbb augusztus 3-án tette közzé eredményeit. Az étteremüzemeltető 1,05 dolláros EPS-ről számolt be a negyedévre vonatkozóan, ami (0,03 dollárral) elmaradt az 1,08 dolláros konszenzusos becsléstől. A nettó árrés 22,17% volt, a saját tőke megtérülése pedig 15,45%-kal volt negatívabb. A tavalyi év azonos negyedévében a vállalat 1,16 dollár részvényenkénti nyereséget ért el.
A Yum!Brands részvényárfolyama ezen a héten 0,86%-ot emelkedett, valamint vegyes eredményeket ért el a második negyedévben. Az azonos üzletekben elért eladások globálisan mindössze 1%-kal nőttek, míg az egységek száma 4%-kal nőtt a rendszerben. A vállalat minden lendületét a Taco Bell kiemelkedő teljesítménye nyomta el, amelyet a marketing és a menüinnováció elsősorban a rajongók kedvenc ételének visszatérése hajtott felfelé. A Yum!Brands több mint 53.000 üzletével a világ egyik legnagyobb étteremlánca a rendszergasztronómiai ágazatban. Az 1997-ben alapított vállalat márkájához tartozik a Kentucky Fried Chicken, a Pizza Hut és a Taco Bell.