A Yum!Brands kiadta ötödik éves fenntarthatósági jelentését. A Yum!Brands 2021-es fenntarthatósági jelentése kiemeli a Társaság fenntarthatóság iránti elkötelezettségét, és áttekintést nyújt a 2021-ben a fenntarthatósági célok felé tett előrehaladásról.

A Yum!Brands Inc. részvényei 120 dolláros célárat kaptak a Barclaystól, jelenleg 114 dolláron állnak a cég részvényei. Jeffrey Bernstein, a Barclays elemzője pedig továbbra is „egyenlő súlyú” minősítést ad a részvényekre. A múlt hónapban a Yum!Brands 1Q1-es 1,05 dolláros EPS-ről számolt be, ami 0,02 dollárral alacsonyabb volt az 1,07 dolláros elemzői becslésnél. A negyedéves bevétel pedig 1,55 milliárd dollár volt, szemben az 1,59 milliárd dolláros konszenzusos becsléssel. Elmondható az, hogy közel 100%-ban franchise alapon működő Yum!Brands tulajdonában lévő KFC, Taco Bell és Pizza Hut márkák jelentős nyereségességet eredményeznek. A Pizza Hut hosszú ideje küzdött a gyenge éttermi szintű árrés közepette, bár a Taco Bell és a KFC ezt bőven ellensúlyozta.

A Yum!Brands részvényárfolyama ezen a héten 3,57%-ot emelkedett. Hosszú távon a Yum!Brands továbbra is képes lehet arra, hogy az azonos üzlethelyiségek forgalmának szerény növekedését és a magasabb egységszám növekedését a részvényesek számára évente kétszámjegyű hozamot eredményezzen.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

 

Szólj hozzá