A Volkswagen új stratégiába kezd

A Volkswagen ötödével kívánja csökkenteni az adminisztratív költségeit minden hozzá tartozó márkában. A hírek szerint ez egy részleges nyugdíjazás útján történik, nem pedig elbocsátással. A cél része a Volkswagen azon törekvésének, hogy 2026-ig 10 milliárd euróval csökkentse a VW márka kiadásait, mivel a magas költségek és az alacsony termelés versenyképtelenné teszi elektromos személygépjárműveit a piacon. Más autógyártókhoz hasonlóan a Volkswagent is sújtotta az infláció, az ázsiai éles verseny, valamint a magas németországi munkaerő- és energiaköltségek.

A Volkswagen részvényárfolyama ezen a héten 7,33%-ot emelkedett. A CNBC az év első három negyedévére vonatkozó nyilvános adatok elemzése szerint a Volkswagen 2012 óta a legkisebb kínai eladási év elé néz.

A Toyota, amely küzdött az elektromos autókra való piaci átállással, 2020 óta a legrosszabb évére készül az összesített kínai eladások tekintetében, mintegy 1,8 millió jármű értékesítésével állapította meg a CNBC.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá