A német kormány nemrégiben úgy döntött, hogy a hidrogénhajtású autók gyártását is beveszi a támogatási keretbe.
Ez annyit jelent, hogy a márkákat szinte kötelezné a kormány, hogy kezdjék meg saját hidrogéncellás járműveik fejlesztését, ezzel csökkentve a hagyományos autók okozta szennyezést. Bár a Hyundai már bebizonyította, hogy a technológia használható, mégis az infrastruktúra hiányában ők sem mernek radikális lépéseket tenni. A Volkswagen viszont elkötelezte magát az e-mobilitás mellett. A vállalat jelenleg a legnagyobb autókereskedő Németországban, illetve globálisan a második helyen áll a piaci részesedés szempontjából.
A Volkswagen részvényárfolyama ezen a héten 7,63%-ot emelkedett. A Volkswagen ezen a héten jelentette be, hogy Dél-Afrikában átalakítja üzemét koronavírusos betegek hosszabb távú kezelésére. Az átalakult épületben egy klinika jöhet létre, ahol elösször1400 ággyal indulhatna meg az ellátás. A Volkswagen tavaly év vége óta nem használta a hozzávetőleg 66.000 négyzetméteres gyárat, így ezzel tudnak az afrikai betegeknek segíteni. A felújítást a német minisztérium is támogatja és mintegy 5,2 millió euróval látja el védőruházattal az itt található régió kórházait és tesztközpontjait. A Volkswagen nagy hangsúlyt fektetett az elektromobilitásra. A Volkswagen mellett több cég is elektromos autókat hoz forgalomba és folyamatosan új versenytársak jelennek meg a piacon. A Volkswagen-nek komoly céljai vannak az ID.4-el, a wolfsburgi vállalat 2025-ig 1,5 millió elektromos autót szeretne értékesíteni.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →