Kopernikus részvénykosár

A McDonald’s a média marketing királya

By 2019.11.05. július 2nd, 2020 No Comments
A marketing mix modellezés (MMM) szakértői úgy látják, hogy a McDonald’s ausztráliai területeken a vártnál jobban fektetett be a médiába.

Az október 29-én Sydney-ben megrendezett IAB MeasureUp konferencián beszámoltak arról, hogy minden, amit a McDonald’s tesz a médiaterületen, hihetetlen nagy eredményeket produkált a vállalat üzleti stratégiájában. A vállalat decentralizált vállalkozásként működik és a legjobb gyakorlatokat és irányokat követi, amelyek segítenek egy ilyen céget világhírűvé tenni. A cég kulcsfontosságú alapelvei között szerepel a terepfelmérés és a jó ügynökségi vezetés. A negyedéves helyi jelentések kimutatták, hogy a McDonald’s tudja, hogy a média felhasználásával egy „nagyszerű kampányt” építettek fel. Ide tartoznak az évszakos termékek, az ünnepi termékek, illetve a jelentős mennyiségű „nemzeti újdonságok”, melyeket regionálisan árusít a vállalat. Jelenleg a McDonald’s idei halloween-i szezonja zajlik, mely alkalmából az ételek kiszállítása teljesen díjmentes az Uber Eats-en keresztül.

A McDonald’s kapitalizációs tőkéje már meghaladja a 151,7 milliárd dollárt és részvényenként 1,05 eurót fizet

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá