A Salesforce, a CRM globális vezető vállalata a héten kiadta 2021-es ünnepi vásárlási jelentését, amely több, mint egymilliárd vásárló vásárlási adatait elemzi a Salesforce Customer 360 platformon, valamint a kereskedelem, marketing és szolgáltatási tevékenységeket.

Míg a Cyber Week 2021-ben mérsékelt digitális növekedést mutatott, a november eleji és december végi emelkedések segítettek a kiskereskedőknek új eladási rekordokban. A fogyasztók világszerte 1,14 billió dollárt, az Egyesült Államokban pedig 257 milliárd dollárt költöttek el online vásárlásra, szemben a 2020-as 1,1 billió dollárral és 236 milliárd dollárral. A Salesforce szerint ez a trend tovább fog nőni az idei évben, mivel az online vásárlás kényelmessége már mindenkit bevonzott.

A Salesforce.com részvényárfolyama ezen a héten 1,28%-ot emelkedett. UBS szerint a vállalati technológiai kiadásokat a világjárvány húzta előre, ami a Salesforce lassabb növekedéséhez vezet 2022-ben.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá