A Nike és az NFL bejelentette legújabb együttműködését, amelynek célja a női labdarúgás népszerűsítése.
A Nike ezen a héten jelentette be, hogy az állami atlétikai szövetségek akár 100.000 dollár értékű adományt is kapnak termékekben. A vállalat összesen 5 millió dollárt szán a teljes projektre. Elsőként minden floridai középiskolás lány labdarúgó-csapat egyenruhát kap, tekintve, hogy az állam vezető szerepet játszik a sportágban.
A vállalat részvényárfolyama ezen a héten 8,62%-ot emelkedett. A Nike cégnek az utolsó 4 negyedévben 38,2 milliárd dolláros bevételt sikerült elszámolnia. Ezenkívül a cég világszerte több mint 70 millió új vásárlóval bővült a koronavírus-járvány kezdete óta. A Nike bebizonyította, hogy még mindig megvan a növekedési potenciálja, így a JP. Morgan és a Deutsche Bank elemzői szerint a következő negyedévre is a vállalat magasabb bevételre tehet szert.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →