Az Egyesült Királyság három legnagyobb kapszulás kávé gyártói összefogtak az ágazat első nemzeti újrafeldolgozási rendszerének létrehozásában, ezzel szembe mennének az egyszeri adagolású kapszulákkal, amelyek közül sok hulladéklerakóba kerül.

A Nestlé, a Nespresso és a Nescafé Dolce Gusto tulajdonosa, valamint Jacobs Douwe szeretnék közösen piacra dobni azt a rendszert a fogyasztók számára, amiben a műanyagok újrafeldolgozásában vagy újra töltésében a kávé fogyasztó is figyelni tud környezetére.

A Nestlé Bulgaria, a Nestle svájci élelmiszer- és italfeldolgozó konglomerátum leányvállalata a héten közölte, hogy 11,8 millió eurót fektetett be szófiai gyárának kapacitásbővítésébe. A beruházás egy új KitKat gyártósor építése lenne, amely az ostya új fajtáit fogja gyártani, amely termékeknek megjelenése még idén piacra kerülhetnek. A gyár évente körülbelül 500 millió ostyarudat állít elő, amelyek 95%-át 35 piacra exportálják. Körülbelül 570 embert alkalmaznak jelenleg a szófiai gyárban. A Nestlé Bulgaria 137 millió euró árbevételt ért el 2019-ben.

A Nestle India Ltd. nettó árbevétele a kereslet javulása miatt nőtt ebben a negyedévében. A Nestle India bevétele 10%-kal, 3541,7 milliárdra növekedett a szeptember végi negyedévben. A Maggi levestermékek és a Kit Kat csokoládé gyártó bevétele, ugyanakkor éves szinten 1%-kal, 587 millió euróra csökkent. A társaság üzemi eredménye éves szinten 15%-kal, 883,5 milliárdra emelkedett.

A Nestlé részvényárfolyama ezen a héten 2,24%-ot korrigált. A Nestlé vállalat jó helyzetben van az egészségre és a táplálkozásra összpontosítva, valamint az innováció által vezérelt növekedésben. Az értékelés továbbra is ésszerű növekedési várakozásokon alapszik a CNBC elemzői szerint. Az élelmiszeripari vállalat az idei organikus értékesítés növekedésének irányát mintegy 3%-ra emelte.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá