A Microsoft új marketingstratégiája

A Microsoft megkezdi a hirdetések tesztelését a Windows 11 Start menüjében. A szoftvergyártó a Start menü Ajánlott szakaszát fogja használni, amely általában fájljavaslatokat jelenít meg, hogy alkalmazásokat javasoljon a Microsoft Store-ból. Ez jelenleg még nem vonatkozik a kereskedelmi felhasználók számára, kizárólag a Microsoft által gyártott termékekre.

Az alkalmazáspromóciók letilthatók a Windows 11 Beállítások menüjében, de úgy tűnik, hogy a Microsoft alapértelmezett funkcióként szeretné ezeket beépíteni. A Microsoft visszajelzést kér a változtatásokról, így lehetséges, hogy a vállalat úgy dönthet, hogy elhagyja ezeket a hirdetéseket a Windows 11 végleges verzióiban, ha elegendő visszajelzés érkezik.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá