Annak ellenére, hogy az emberek kevesebbet jártak bevásárlóközpontokba, a cég nem lát visszaesését a legfontosabb fogyasztói szegmensében.

A vállalat első negyedéves értékesítése 35%-kal nőtt az előző évihez képest a fűszerek, a francia mustár és a limitált szószok iránti megnövekedett keresletnek köszönhetően. A McCormick’s Old Bay Fűszerei az a COVID-19 járvány közepette is a legsikeresebb termékek a szektorban. 2021-re McCormick szerint az eladások 8-10%-kal növekedhetnek.

A McCormick részvényárfolyama ezen a héten 3,02%-ot emelkedett. A McCormick társaság várhatóan részvényenként 57 cent nyereséget könyvelhet el 1,37 milliárd dolláros bevétel mellett. Ugyan azt nehéz megjósolni, hogy az otthoni főzésnek ez a tendenciája mennyire marad meg a gazdaság újbóli megnyitásakor, azzal viszont több elemző egyetért, hogy a következő negyedévben hatalmas igény keletkezik a fűszerekre a vendéglátóiparban és a szállodai étkezéseknél.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá