A globális szépségápolási társaság a napokban tette közzé 2019-es féléves eredményeit, és a globális e-kereskedelem bevételének 48,5% -os növekedését jelentette be, amely a csoport teljes árbevételének több mint 13%-át teszi ki.

Michael Kingston, a L’Oréal Americas informatikai igazgatója ezen a héten San Franciscóban, a Dreamforce rendezvényen lépett fel, és bemutatta, hogy milyen pozitív hatással volt a gyártóra az online kereskedelem bevezetése. A vállalat több szolgáltatást is vásárolt a Salesforce felhőalapú eszközcsaládtól, beleértve a kereskedelmi felhő, marketing és szolgáltatási felhő rendszereket. „Évről évre tovább bővítettük partnerségünket a Salesforce-szal, mert a platform lehetővé teszi a gyors kommunikációt, folyamatos innovációt és a fogyasztók elérését bárhol a világon.

Akár üzletben, akár online a L’oréal igyekszik következetes vásárlási utat létrehozni és személyre szabott szépségélményt biztosítani”.nyilatkozta Kingston. Annak ellenére, hogy a cég több mint egy évszázados, Kingston úgy gondolja, hogy a L’oreal „csak most kezdődik” és azzal a céllal állt elő, hogy továbbra is a kiváló termékekre és tapasztalatokra fogják építeni a céget. A társaságnak több mint 35 különböző márkája van, amelyek mind a L’oreal család részei, de mindegyiknek megvan a saját egyéni megjelenése, jellege és innovatív újítása.

A L’oreal vállalatnál az elmúlt 3 évben hatalmas növekedést láthattunk, a vállalat részvényei ezen időszak alatt 59,36%-ot növekedtek.

Küldjön üzenetet!