A L’Oréal a nehézségek ellenére is jól teljesített

A L’Oréal a tavalyi bezárások idején e-kereskedelmi üzletágára támaszkodott, hogy elérje a fogyasztókat hajápoló kezeléseivel és a bőrkrémek széles kínálatával. Az erős marketing ellenére az üzletek bezárása jelentősen rontotta az eladásokat. A csoport teljes árbevétele viszont így is elérte a 7,6 milliárd eurót a második negyedévben, ami 33,5%-kal nőtt az árfolyamingadozások és az akvizíciók kiszűrésével.

Ez meghaladta az előző három hónap 10,2%-os hasonló eladási növekedését, és felülmúlja a Credit Suisse által hivatkozott 27,5%-os növekedésről szóló konszenzust. Az üzemi haszonkulcs az árbevétel 19,7%-ára emelkedett az első félév végére, az üzemi eredmény pedig 26,8%-kal, 3 milliárd euróra nőtt.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá