Kellogg vállalat a Nemzetközi Gabonanap alkalmából bejelentette, hogy az Egyesült Államokban található üzleteiben is elindítja „Reggelit Mindenkinek” kampányát.

Ezzel a kampánnyal az éhező gyermekek problémáját szeretnék támogatni. A kampány során a vállalat együttműködik a No Kid Hungry nemzetközi szervezettel, melynek célja a gyermekéhezés megállítása. A fogyasztók a Kellogg’s gabonapelyhek, élelmiszerek vásárlásával vehetnek részt a kampányban.

A Kellogg részvényárfolyama ezen a héten 7,85%-ot esett a folytatódó orosz-ukrán háború miatt. Most Amerikában minden vásárlás után kapnak a vásárlók egy kupont, amellyel 5 dollár kedvezményre lesznek jogosultak vagy adományozhatnak 5 dollárt a No Kid Hungry számára. A Kellogg legalább 250 ezer dollár értékű adományt biztosít, amely akár 2.5 millió étkezést jelenthet az éhező gyermekek számára.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

 

Szólj hozzá