Egyedi kötvények

A Goodyear akár 6,94%-ot is fizet befektetőinek

By 2020.03.17. július 3rd, 2020 No Comments
Több befektető, még mindig keresi a pénzének a helyét.

Pedig van lehetőség, igaz magas, vagy nagyon magas kockázattal, de vannak lehetőségek fix kamatozású papírokban még mindig. Ilyen a Goodyear kötvénye is, amelyet a Seeking Alpha elemzői jó vételnek tartják. A vállalati kötvény értékelése igen magas, fix 5%-os kamatot fizet, méghozzá dollárban egészen a futamidő végéig, vagyis 2026.05.31-ig. Mit jelent az igen magas kockázat? A hozam mozdulhat felfelé vagy lefelé is, akár napi szinten is és ha a vállalattal hosszú távon probléma merülne fel, akkor a befektetett tőke jelentős veszteségekhez vezethet, főleg ha nem tartjuk meg futamidő végéig. Ezen kötvényekre különösen figyel a Partner Bank, probléma felmerülése esetén jelzéssel él a befektető felé. A befektetés értéke és a hozam emelkedhet vagy eshet a devizák ingadozása miatt.

A Goodyear Tire&Rubber Company a világ egyik legnagyobb gumiabroncs gyártója.

Az 1898-ban alapított vállalat gumiabroncsokat fejleszt, gyárt, forgalmaz és értékesít a legtöbb alkalmazás számára. A Goodyear gumiabroncsokat is felújít könnyű haszongépjárművekhez, repülőgépekhez és nehézgépekhez. A cég termékeit és szolgáltatásait világszerte kínálja és körülbelül 1100 gumiabroncs- és autószerviz-központot tart fenn. A márkaportfólió öt különböző gumiabroncs márkát tartalmaz. A két prémiummárka, a Goodyear és a Dunlop a folyamatos fejlesztés alatt áll. A Fulda márka jó ár-érték arányáról ismert. A Sava és a Debica elsősorban az ártudatos vevők számára vonzó. Ráadásul a napokban a fejlesztenek ki gumiabroncsokat az elektromos autóknak számára. „A Goodyear élen jár az elektromos autók abroncsainak fejlesztésében. Az európai autóipar számára előállított első szerelésű abroncsaink fele elektromos és hibrid járművekre készül. Komoly tapasztalatokkal vágunk bele az ETCR-be, hiszen már számos abroncsot fejlesztettünk elektromos autókhoz.

A nagy teljesítményű elektromos járművek teljesen más követelményeket támasztanak, mint benzines vagy dízelmotoros társaik: nehezebbek, nyomatékuk pedig nagyobb, ráadásul azonnal rendelkezésre áll. A Goodyear a hatótávolság és hatékonyság növelése érdekében kifejlesztette azt az abroncsot, amely képes mindezzel megbirkózni, ráadásul kiváló tapadást, húzóerőt biztosít és a gördülési ellenállása is alacsony”-nyilatkozta Mike Rytokoski, a Goodyear Europe alelnöke és marketingvezetője. Ráadásul a napokban derült ki, hogy a Goodyear vezetése egy új gumiabroncs fejlesztésébe fogott bele, így megalkotta a reCharge koncepciót, amely tulajdonképpen nem más, mint egy önjavító gumiabroncs. Az nem biztos, hogy a termék ebben a formátumban bármikor is értékesítésre lesz bocsájtva, de annál biztosabb, hogy később vissza fog köszönni egy új fejlesztésű innovációban a technológia bizonyos elemei.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá