A Walt Disney bejelentette, hogy csökkenti a marketing- és tartalomköltségvetéseket, miután a vállalat a vártnál gyengébb negyedik negyedéves eredményről számolt be, ami a streaming üzletágban bekövetkezett nagyobb veszteségek következménye. Az október 1-jével zárult három hónap során a cég zászlóshajója, a Disney+ streaming szolgáltatása nettó 12,1 millió új felhasználóval bővült, felülmúlva az elemzők előrejelzéseit, és ezzel globális előfizetőinek száma 164,2 millióra nőtt. Ennek ellenére a Disney+ három évvel ezelőtti indulása óta több, mint 8 milliárd dollárt veszített, főként a rengeteg műsor felvásárlása révén. 

A Walt Disney részvényárfolyama ezen a héten 4,59%-ot esett. A Walt Disney negyedéves és éves bevétele 9%-kal, illetve 23%-kal nőtt. A folytatódó tevékenységekből származó egy részvényre jutó hígított eredmény (EPS) a negyedévben az előző negyedévhez hasonlóan 0,09 dollár volt.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá