A Cola szerint az emberek egyre gyakrabban keresik a vizet és más ízesített italokat, míg a 137 éves üdítőt csak „csemegeként” kezelik. A trend ellensúlyozására a Coca-Cola az elmúlt néhány évben szokatlan, korlátozott ideig tartó ajánlatokkal kísérletezett, hogy ismét fellendítse az érdeklődést a márka termékei iránt. A cég legújabb íze, a Coca-Cola Spiced az első olyan termék lesz, melyet a márka sok évig szeretne a piacon tudni. Ez része a Coke azon kísérletének, hogy megfeleljen az amerikai ízléseknek. A Coca-Cola az előző héten jelentette be az új „Fűszeres ízt”, mondván, hogy a hagyományos kóla ízt ötvözi a málnás és fűszeres ízekkel. A termék cukros és cukormentes változatban is elérhető lesz, amikor az Egyesült Államokban és Kanadában a boltok polcaira kerül.
A márka részvényei a héten 1,29%-ot korrigáltak, 59,56 dolláron zárva az időszakot.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →