A Coca-Cola és a Molson Coors italgyártó óriáscégek ismét összefognak, ezúttal egy közös alkohol tartalmú limonádé forgalmazásán.

A Coca-Cola egyre gyakrabban fektet be az alkoholos italt forgalmazó szektorba és korábban sikerrel is járt már a Top Chico Hard Seltzer piacra dobásával, melyet szintén a Molson Coors-szal közösen együttműködve jelentettek meg a piacon. A két cég január 25-én bejelentette, hogy a limonádék a Coca-Cola Simply márkaneve alatt jelennek meg. A Molson marketing igazgatója, Michelle St. Jacques elmondta, hogy a Simply a Cola második legnagyobb márkája az Egyesült Államokban, mintegy 1 milliárd dollár bevételt generálva.

A vállalat részvényárfolyama ezen a héten 0,65%-ot emelkedett. A vállalat idén megvásárolta a Ranch Water-t, egy tequilával ízesített szódavizet. A Yahoo Finance Plus adatai szerint a Coca-Cola részvényei az elmúlt három hónapban 12%-ot emelkedtek. Az S&P500 indexe ugyanezen időszak alatt 9,4%-os hozamot ért el.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá