2021-ben a Mastercard nyilvánosságra hozta a fenntarthatóság terén elért eredményeit, melyek magába foglalták a kisvállalkozások és alulreprezentált csoportok pénzügyi támogatását.

A vállalat 250 millió dollárt fordított pénzügyi eszközökre, technológiára, termékekre, finanszírozásra és adatbetekintésre a kisvállalkozások számára és 500 millió dollárt az Egyesült Államok fekete közösségei közötti pénzügyi szakadék megszüntetésére. Ez azonban a vállalat átfogó fenntarthatósági stratégiájának kisebb erőfeszítése, amely magában foglalja a megújuló energiaforrások elfogadását, a kibocsátások csökkentését és fenntarthatóbb anyagok beszerzését a cég kártyáihoz, amelyeket több mint 3 milliárd ember használ világszerte.

A Mastercard részvényárfolyama 7,73%-ot emelkedett ezen a héten. A Mastercard negyedik negyedéves teljesítménye jól alakult, hiszen az 5,22 milliárd dolláros bevétel meghaladta az 5,17 milliárd dolláros várakozást és a 2,35 dolláros részvényenkénti eredmény is jobb, mint a 2,21 dolláros konszenzus.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá