A Taco Bell anyavállalat eredményét a KFC iránti erős kereslet táplálja jelentették ki ezt a napokban a Wall Street elemzői.

A Yum!Brands felülmúlta a Wall Street becsléseit a harmadik negyedéves eredményére és bevételére vonatkozóan. A vállalat 5%-os bolti forgalomnövekedésről számolt be, ami ugyan elmaradt a StreetAccount becsléseitől. Viszont a franchise rendszerű KFC üzletekben elért forgalma 6%-kal emelkedett a negyedévben. Más éttermi cégekhez hasonlóan a Yum is magasabb inflációval néz szembe, különösen az Egyesült Államokban. A nettó árbevétel 11%-kal, 1,61 milliárd dollárra emelkedett, felülmúlva az 1,59 milliárd dolláros várakozásokat. A Pizza Hut 4%-os növekedést jelentett az azonos üzletekben elért eladásokban, mivel a nemzetközi piacok fellendültek.

A Yum!Brands részvényárfolyama ezen a héten 1,39%-ot emelkedett. A Yum!Brands a negyedév során 760 új helyszínnel bővült az összes márkájában, ami rekordot jelent a vállalat számára. A Refinitiv elemzői szerint még mindig érdemes vásárolni a cég részvényeit, mert ebben a negyedévben 1,61 milliárd dollár lett a bevétel a várt 1,59 milliárd dollárral szemben.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá