Skip to main content
A Starbucks bejelentette, hogy mesterséges intelligenciát (AI) vezet be üzleteiben, hogy segítse a baristákat és javítsa az ügyfélszolgálatot, hangsúlyozva, hogy nem cél az emberi munkaerő helyettesítése. A „Green Dot Assist” nevű virtuális asszisztens a Microsoft Azure OpenAI platformján alapul, és iPadeken keresztül nyújt valós idejű támogatást a baristáknak az italok elkészítésében és az üzlethelyiségek problémáinak kezelésében.A rendszer gyors hozzáférést biztosít az italreceptjeikhez, javaslatokat ad összetevőcserére, valamint segít az eszközhibák elhárításában.
A baristák gépeléssel vagy hangvezérléssel is kommunikálhatnak az AI-al, így csökken a kézikönyvek és intranet keresésére fordított idő. A jövőben az ügyfelek is könnyebben jelezhetik, hogy úton vannak, és italuk kész lesz a megérkezésükre. A Starbucks célja, hogy az AI az operatív hatékonyságot növelje, miközben megőrzi az emberi kapcsolatokat és a kézműves kávézási élményt. A „Green Dot Assist” jelenleg 35 üzletben van tesztelés alatt, és a tervek szerint 2026-ban szélesebb körben is elérhetővé válik. Emellett az AI-alapú készletkezelés és a rendelési folyamat optimalizálása további innovációkat hoz az ügyfélélmény javítása érdekében.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

https://youtu.be/jR4XzqcenB4

Leave a Reply

Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.