Az Amazon alapítója, Jeff Bezos ígéretet tett arra, hogy 1 milliárd dollárt fektet indiai kisvállalkozásokba, annak ellenére, hogy az ország nagyobb helyi kereskedői egyre növekvő ellenállást mutatnak az online kiskereskedőkkel szemben.
Háromnapos indiai látogatás során, ahol az Amazon célja az egyre növekvő e-kereskedelem piacának növelése volt, Bezos nagyszabású tervekről számolt be az indiai befektetéseit érintően az elkövetkező öt évben, ideértve a kisvállalkozások millióinak digitalizálását. „Ez a kezdeményezés az Amazon legújabb fejlesztéseit fogja felhasználni, hogy 2025-ig 10 milliárd dollárt teremtsen az indiai exportban”-mondta Bezos, aki Delhiben a kisvállalkozások csúcstalálkozóján beszélt.
A vezérigazgató azt ígérte, hogy a támogatás akár 10 millió indiai kis- és középvállalkozásra is kiterjedhet, beleértve a gyártókat, eladókat, kis helyi üzleteket és bármilyen méretű márkát.
Az Amazon ismét az ún. Billió dolláros klub részévé válhat. A klub olyan cégek gyűjteménye, amelyek piaci értéke legalább 1 billió dollár és magában foglalja a Microsoft és az Apple technológiai óriásokat, valamint a Google vállalatot. A Microsoft piaci értéke 1,27 billió dollár, az Apple piaci értéke 1,38 billió dollár, az Alphabet (Google anyavállalata) piaci értéke pedig kb. 1 billió dollár, jelentette a CNBC. Az Amazon először 2018. szeptemberében vált a trillió dolláros klub részévé. Ennek ellenére értékének egy részét elvesztette az akkori értékhez képest az egynapos kézbesítésbe, az élelmiszerboltba történő szállításba és az Amazon Prime Video streamingbe bekövetkezett jelentős beruházások miatt.
Az Amazon vállat részvényei 1682,2 euróval,098%-os gyengüléssel zárták a hetet.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →