Egyedi részvények

Nestlé-nek egy termékét imádjuk mozifilm alatt elfogyasztani

By 2019.08.06. július 2nd, 2020 No Comments
A svájci Nestlé céget senkinek sem kell bemutatni. Igaz mindenkinek a gyerekkora jut eszébe rögtön. A vállalatnak a napokban jelent meg a gyorsjelentése, amiből kiderült, hogy csak 3,6 százalékkal tudta növelni organikus bevételeit.

Igaz az USA-ban többet sikerült értékesíteni a termékeiből, de Ázsiában sokkal kevesebbet. Így nettó profitja 15%-kal lett kevesebb a vártnál, 5 milliárd svájci frankra esett vissza. Amerikában a legjobban fogyott terméke ismét a KitKat csokoládé lett, amit az amerikai társadalom a mozival köt össze. Amerikában ugyanis a pop-corn mellett szinte minden moziban kapható, szinte kötelező darab. Ráadásul a KitKat 1985 óta hódit és csak most akarja a Nestlé cég modernizálni, cukormentessé tenni. Az árbevétel az első félévben 45,47 milliárd frankot tett ki, ami 3,6%-kal nőtt szerves alapon, ami kiküszöböli az árfolyam-ingadozásokat, az akvizíciók és az eladások hatásait. Az eladási számok összhangban voltak az elemzők becsléseivel. Ráadásul a Nestlé a napokban jelentette be, hogy 100 millió dollárt fektet be három indonéziai gyárának bővítésére, ahol malátaitalt, tejport és azonnal oldható kávé és kávékeveréket állítanak elő. Mark Schneider, a Nestlé vezérigazgatója a gyorsjelentés megjelenése után azt mondta, hogy a Nestlé erősen növekvő vállalkozásokra koncentrálásának erőfeszítései megtérülnek, mivel az Egyesült Államok a Nestlé legnagyobb piaca, ami „különösen jól teljesít”. Az édességipari verseny az év második félévben fokozódhat, Kínában pedig további kockázatokkal számol az édességgyártó cég. A vállalat részvényei az év elejei 69 euróról 90,53 euróra emelkedtek.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá