A L’Oréal és a Prada összefogásával „kódmegbontó” globális szépségápolási márka jön létre, Exec néven.

A L’Oréal szépségipari nagyvállalat és a Prada luxus divatház nemzetközi hangot adott az új illat bevezetésének. Több kozmetikai vezető szerint ez az innováció az első a sok közül, amelyek célja egy rendkívül versenyképes globális szépségápolási márka kiépítése. A Prada S.p.A. és a L’Oréal hosszú távú licencszerződést írt alá a Prada márka luxus szépségápolási termékeinek megalkotására, fejlesztésére és forgalmazására. Ez a megállapodás lehetővé teszi a két vállalat számára, hogy egyesítsék a saját ágazatukban szerzett szakértelmüket.

A L’Oreal részvényárfolyama a héten 4,03%-ot korrigált, viszont január 1-től 16,57%-ot emelkedett. A L’Oréal márkák globális csoportja 4 egymást kiegészítő divízióba szerveződött, amelyek mindegyike a saját piacára vonatkozó sajátos szépségápolási elképzelést alakít ki. Ezek a professzionális termékek divíziója, a fogyasztói termékek divíziója, a L’Oréal Luxe és az aktív kozmetikumok divíziója.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá