Kopernikus részvénykosár

A L’oreal a Covid-19 vírus elleni kampányban az élen áll

By 2020.04.14. augusztus 14th, 2020 No Comments
A L’oreal, az Essity és a Reckitt Benckiser együttesen arra ösztönzik a fogyasztókat, hogy felelősséget vállaljanak a koronavírus elleni küzdelemben.

 

A kampányhoz a Publicis Groupe UK támogatását szeretnék igénybe venni. A Publicis Groupe UK által kidolgozott „üzletfelelősség” kampány összhangban áll a kormány jelenlegi tanácsaival, megerősítve azt az üzenetet, hogy az embereknek otthon kell maradniuk, biztonságot kell teremteni, tiszteletben kell tartaniuk az idősekre szánt bevásárlási órákat, tartaniuk kell két métert egymástól és csak azt vásárolják meg, amire ténylegesen szükségük van. Az üzenetek már megjelentek a L’oreal, az Essity és a Reckitt Benckiser webhelyein. Ezt továbbítják az ügyfelek számára e-mail kommunikációban és kiemelik egy #ShopResponbly szociális média kampányban.

A kampány elindításakor Annette King, a Publicis Groupe UK vezérigazgatója elmondta, hogy „pár óra alatt jelentős változást tapasztaltunk a kiskereskedők és az emberek életében. Hihetetlen erőfeszítéseket láttunk oly sok vállalkozás és szorgalmas munkatársuktól, melyben csak egyre összpontosítanak, hogy közösen le tudjuk győzni ezt a járványt”. Amos Susskind, a L’oreal angliai ügyvezető igazgatója egy online újságnak viszont a napokban elmondta, hogy „ebben a páratlan időben mindannyiunknak szerepet kell vállalnunk a Covid-19 elleni csatában. Magánszemélyként vagy vállalkozásként össze kell fognunk és cselekednünk kell a legsebezhetőbbek és veszélyeztetettek támogatása érdekében. Ezért örülök, hogy a L’oreal ebben a vírus elleni védelem kialakításában most az élen áll.”

A L’oreal vállalat részvényei ezen a héten 3,45%-ot meneteltek. A Saxoo Bank elemzői szerint viszont a vállalat részvényei a jövőben is vásárlásra javasoltak, hiszen a vállalat folyamatosan tudott az utóbbi években, mind a luxus, mint a divat, illetve a kozmetikai szereknél megújulni és az utóbbi 3 évben Ázsiában is vezető hatalommá nőtte ki magát. A L’oreal-nál a szlogen ma sem változott „ L’oreal, mert megérdemlem”.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá