Az EssilorLuxottica és a francia Michelin kétéves együttműködést jelentett be, közúti közlekedés fejlesztések és a funkcionális gumiabroncsok fontosságának tudatosítása érdekében.
A partnerség azt tervezi, hogy országos és globális szinten fokozza a figyelemfelkeltő kampányokat szemvizsgálatok és gumiabroncs-ellenőrzések révén az alkalmazottak, az ügyfelek és a nyilvánosság számára. Az Essilor International vezérigazgatója, Laurent Vacherot nyilatkozatában elmondta, hogy úgy gondolják, a Michelin és az EssilorLuxottica közötti partnerség egyedülálló lehetőséget teremhet az emberek látása és biztonsága területén. A kommunikáció egyszerű, de erőteljes: készüljön fel, mielőtt elindul az útra, ellenőrizve látását és gumiabroncsait. A rossz látás és az elhasznált gumiabroncsok a közlekedésbiztonság két kockázati tényezője, melyek a közúti balesetek jelentős részét okozzák. A statisztikák szerint a sofőrök majdnem 20%-a látászavarral rendelkezik, melyre a rendszeres látásvizsgálat lenne az egyetlen megoldás.
Az EssilorLuxottica részvényei ezen a héten 2,88%-ot emelkedtek, míg a francia Michelin részvényei 2,79%-ot estek.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →